Happ

Ny tentajävel imorgon, fysik denna gången. Om jag failar hoppas jag att jag gör det rejält så in i helvete. Liksom, inte sådär "en poäng ifrån", utan mer "vad. i. självaste. FAAAN HAR DU SKRIVIT?!".
Sedan drar jag till Lund, hoppas det blir fett. Happ, mera då. Blondinbella och hennes kille har gjort slut, det sög ju. Liksom, någon kanske droppar en atombomb på min hemkommun, men Blondinbella kommer ändå fortsätta posta gölliga inlägg om Nils, gärna med bifgoade bilder av paret i matchande typ skidoveraller och blekta tänder.

Nu ska jag lyssna på bra musik.



Bästa låten - muppigaste videon.

Åh och just det, jag har idag skådat fnosornas fnosa. Vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0