Skanstull till Gröndal

Ikväll ska jag på.. tamtamtam.. svartklübb i Gröndal! Ett väl valt tillfälla att dricka upp biben som alla ratade till förmån för julöl igår. Julöl är för övrigt fett äckligt.

Egentligen vill jag göra en Jackson, glida in på förkröket med valfri välkyld årgångschampagne, medan alla andra blandar rysk smuggelvodka med typ lättdryck.


Aa och jag hade en trevlig kväll rätt nyligen. Det sjukade ur lite på slutet dock. Folk som ska dra ladd från varandras magar får mig alltid att känna mig så.. pryd. Och nykter.

För övrigt blandar jag ihop fryst och frusen hela tiden. Se typ två inlägg under, där jag skriver om frusna morötter.

Stackars frusna morötterna!

För övrigt igen skriver jag "typ" hela tiden. Typ nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0