Botten upp

Enligt örondoktorn har jag fått ännu fler ärr på mina trumhinnor! Damnit. Med den här farten lär jag ju vara döv inom två år.

Men å andra sidan.. öh. Insert valfritt positivt något här.

(ca sju minuter senare):
Dör lite. Googlade TYP "DÖVA" för att hitta bra saker med hela dövgrejen. Kommer in på en tjejs blogg, hon ba "döva människor är oftast falska".

hahahahahaha

Åh vilken helt fantastisk generalisering. Det bästa är att hon är helt seriös. Hon skriver ett inlägg om någon "specialskola" hon gick i, där det gick massa döva människor som typ bitchade mot henne. Döva mean girls liksom. Fan vad ofett, dom lägger vidrigaste dissen till någon icke-döv, som inte fattar utan glatt svarar med typ "sköldpadda" för att det är det enda folk kan på teckenspråk.

Nu blir jag lite nervös, måste fixa till mina teckenspråksdissar om jag ska överleva i det döva klimatet.

Jaja, här är bra grejer iaf






That's all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0